Opslag voor bedrijven

Extra ruimteopslag nodig?

Opslag voor bedrijven


Opslag voor een webshop

verhuizen-opbergboxen-Merkson
Je hebt een onderneming met een webshop maar jouw logeerkamer, gang, keukentafel en schuur staat vol met voorraad en je raakt het overzicht kwijt. Dan hebben wij de oplossing voor je! Wij verhuren opslagruimte vanaf 3 m³, ideaal voor archief of kleine opslag. Heb je al snel meer ruimte nodig? U kunt altijd gratis wisselen indien uw box te klein of te groot is.
Voor een offerte op maat kunt u contact met ons opnemen middels het contactformulier; even bellen of langskomen mag natuurlijk ook.

 

Wat zijn de kosten en mogelijke fiscale aftrekposten

prijzenlijst opslagverhuur-eindhoven-son-best

Click here

Hoe zit het met de kosten voor huur van een opslagruimte? Wie zakelijk huurt, krijgt te maken met de huurprijs en omzetbelasting (BTW). De betaalde BTW is direct aftrekbaar volgens de Voorbelasting BTW Aangifte. De kosten voor huur zijn op te voeren als bedrijfskosten, aftrekbaar van de winst die de onderneming maakt. Hierdoor betaalt u uiteindelijk minder inkomstenbelasting. Gaat u over van zakelijk naar particulier huren van opslagruimte? Dan vervalt de regeling met betrekking tot de omzetbelasting. De kosten per opslag is voor u duidelijk op een rijtje gezet.

 

 

Ruimte berekenen en mogelijkheid van ruimte uitbreiding

De (kleine) ondernemer zal vooral op de kosten letten. Om op huurkosten te besparen is het belangrijk de benodigde opslagruimte te berekenen. Maak hiervoor gebruik van de ruimtecalculator. Deze werkt heel eenvoudig: voer het aantal dozen in en de ruimtecalculator bekijkt welke opslagruimte hier het beste op aansluit. Bij Merkson bent u altijd van harte welkom om vooraf te komen kijken naar de verschillende opslagruimtes die wij aanbieden.

De belangrijkste doelstelling van een bedrijf is groei. Om dit te realiseren is uitbreiding nodig. Hoe zit het met een grotere (web)winkelvoorraad of extra bedrijfsmiddelen? Zorg dat een opslagruimte altijd uit te breiden is. Dit kan door het huren van een extra opslagbox, maar ook door over te stappen naar een grotere opslagruimte. Is dit bij dezelfde verhuurder mogelijk? Dat is mooi meegenomen.

Wat is het verschil tussen opslag voor bedrijven of particulieren

Dit heeft vooral met de wensen van de ondernemer te maken. De ondernemer wil ten alle tijden bij de voorraad of goederen kunnen, de opslagruimte moet goed bereikbaar zijn, er moet een mogelijkheid zijn tot overdekt laden/ lossen, aanwezigheid van een lift is een pré en optimale beveiliging is onmisbaar.

(Web)winkelvoorraad of bedrijfsmiddelen opslaan? Kies dan altijd voor een vorst- en vochtvrije ruimte. Hierdoor blijven goederen optimaal beschermd tegen schimmelvorming en vochtschade. Let goed op de aanwezigheid van beveiligingscamera’s, maar ook een persoonlijk toegangscode en een goed slot. Het is uiteraard niet de bedoeling dat er reservesleutels in omloop zijn, anders dan bij u zelf of uw medewerkers.

Tips voor een goede opslag

  • Zorg voor 7 dagen toegang tot de opslagruimte
  • Reserveer tijdig een opslagruimte
  • Bekijk de beveiliging (bewakingscamera’s, alarmsysteem)
  • Neem bij het afsluiten van een huurcontract altijd legitimatie en uittreksel KVK mee
  • Vraag naar de algemene huurvoorwaarden
  • Vraag naar de opzegtermijn
Wilt u graag een kijkje komen nemen? neem contact op!

WAT BIEDEN WIJ?


Opslag in alle soorten en maten

Of u uw camper wilt stallen of als u alleen wat extra ruimte nodig heeft. Bij MerkSon verhuren we ruimtes van 3 m³ tot 50 m³.

Flexibele huurcontracten

De lengte van uw huurcontract bepaalt u zelf. Zo bepaalt u zelf de looptijd van uw contract, zodat u niet onnodig hoeft te betalen.

7 dagen per week toegang tot uw opslagruimte

MerkSon is elke dag geopend. Zo heeft u 7 dagen per week toegang tot uw opslagruimte van 6.00 tot 22.00

Goed beveiligd

Wij zorgen ervoor dat uw spullen veilig opgeslagen kunnen worden door middel van camera toezicht en toegangscontrole.

Overdekt laden en lossen

In onze Drive-Thru kunt u al uw spullen overdekt laden en lossen. Zodat u en uw spullen droog en schoon blijven.

Centraal gelegen

MerkSon is centraal gelegen tussen de A2 en de A50 in Son, 15 minuten rijden vanaf het centrum van Eindhoven.